.nl | .be

Moving Targets

Arnaud de Jong

Arnaud de Jong

Managing Director Unit Industry TNO
CEO Airbus Defence and Space Netherlands
Maarten Schippers

Maarten Schippers

CEO Airbus Defence and Space Netherlands
Director Industrialisation & AIT

Louis Wyers

COO ALD Automotive Nederland
CEO Citroën & DS Automobiles Nederland

Ricardo Tülkens

Partner PA Consulting
Partner KPMG

Gijs van Kampen

Partner bij New Technology Search
Senior Manager bij Accenture Salesforce Business Group

Mandy Stevens

Commercieel Directeur Graydon
Director Sales DTG

Pepijn Rooijens

Executive Creative Director, bij Natwerk
Creative Director bij Lemz

Gerhard van der Bijl

CIO Albert Heijn
CCO bij Royal Flora Holland
Bouwjaar 1974 Is CMO en lid directieteam, G-Star Goudhaan in 2016 en 2017 Opleiding Culturele en Sociale Psychologie (Radboud Universiteit Nijmegen) “Thecla Schaeffer boog een mooi Nederlands b2b-bedrijf om naar een schitterend b2c-wereldmerk in een sterk concurrerende markt. Dat is knap. Heel knap.” Dit zei de Marketeer of the Year 2017-jury over G-Star-CMO Thecla Schaeffer. Deze titel greep ze overigens net mis, maar dat zal haar waarschijnlijk een zorg wezen. Schaeffer sleepte al vele marketingprijzen in de wacht en wist megaster Pharrell Williams aan zich te binden met de campagne 'Raw for the Oceans'. Nog veel belangrijker: zij maakte van G-Star definitief een succesvol internationaal merk.

Thecla Schaeffer

CMO Tony's Chocolonely
CMO Accell
Franck Vrancken Peeters

Franck Vrancken Peeters

CEO Springer Nature
Chief Commercial Officer Springer Nature

Rob van Lubek

Senior Vice President EMEA Mendix
Area Vice President Northwest Europe (UKI, Nordics and Benelux) Commvault

Daniel Ropers

Sabbatical
CEO Springer Nature
Sandra Nicolai

Sandra Nicolai

Head of Sales Advertising Marktplaats
Key Account Manager Marktplaats

Wil de Kort

CFO BAM Deutschland
Directeur Business Control BAM Bouw en Vastgoed Nederland