Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Zijn zij nou zo dom of…

Gregor van der Made (Re-Ticket) krijgt geregeld mails met vragen waarop het antwoord op zijn site staat. "De meest maffe e-mails komen binnen."

Van der Made vertelt op Sprout Start over zijn verbintenis met Louis van Gaal. Vooral vanwege diens legendarische uitspraak 'zijn jullie nou zo dom of ben ik nou zo slim'. Daar zijn meerdere redenen voor. Een daarvan zijn klanten. "Via de e-mail komen de meest maffe e-mails binnen met vragen van mensen waarvan ikzelf toch het idee had, dat de antwoorden zeer duidelijk op de website staan."

Bedankje
Van der Made blijft in zo'n geval uiterst klantvriendelijk, de klant is nu eenmaal koning. "Ik reageer dan altijd netjes met een link waar de klant deze informatie had kunnen terugvinden, maar toch geef ik het antwoord alsnog in de e-mail. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat mensen dan altijd heel aardig nog een bedankje sturen en zelf ook wel aangeven dat ze nog niet verder hadden gekeken op de site en dat voortaan wel doen."

Altijd zeuren
Toch stelt hij zichzelf achteraf regelmatig de vraag: "Denk ik verkeerd voor de klant en heb ik de site te onduidelijk ingericht. Of moet ik maar gewoon accepteren dat er altijd een kleine groep mensen is die altijd wel iets te zeuren heeft?"

Wekelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Lees het hele artikel op Sprout Start