Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Betaalstrategie

Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen: de wereld van de betaalmarkt staat op zijn kop. Onderstaande inzichten, adviezen en inspirerende voorbeelden rondom het proces van betaald krijgen helpen je om je betaalstrategie te verbeteren en daarmee de klantbeleving te verhogen.

IN SAMENWERKING MET

In een turbulente wereld verandert het koopgedrag in een steeds hoger tempo. Ondernemers die verandering omarmen floreren. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Dat vraagt om een persoonlijke betaaloplossing. In deze veranderende wereld ontwikkelen we als partner betaalstrategieën die groei versnellen.

Meer over betalen
GGN Buckaroo

Maatschappelijk verantwoord incasseren

Met aan elkaar gekoppelde betaaldata kunnen twee organisaties schulden op een persoonlijke manier aanpakken om rekeningen sneller en op een...

clock 3,5 min

impact van corona op betaalgedrag

Hoe corona het consumentengedrag blijvend beïnvloedt

De coronacrisis heeft onze maatschappij ruim twee jaar lang in haar greep gehouden. Wat heeft dat gedaan met ons online...

clock 5,5 min

BEAT Cycling verdienmodel

Hoe wielrenclub BEAT Cycling het nét wat anders aanpakt

BEAT Cycling is een jonge, professionele en bijzondere wielerploeg. Het team wordt namelijk niet alleen ondersteund door een paar grote...

clock 4 min

cashflow groeiambitie

Groeiambities? Zo zit de cashflow je niet in de weg

Een goede cashflow is essentieel als je met je bedrijf wil groeien. Goed inzicht en flexibele financiering helpen om je...

clock 5 min

JohnBeerens website corona groei

Hoe JohnBeerens.com jaarlijks flink groeit en de omzet zag verdubbelen in de coronacrisis

JohnBeerens.com groeit al jaren als kool. Om het merk te versterken en de conversie verder op te stuwen, introduceerde de...

clock 4,5 min

Sonja Bouchier KlusWijs klantloyaliteit loyaliteitskaart

Loyale klanten creëren: ‘Zorg voor een clubgevoel’

Hoe zorg je ervoor dat klanten graag bij je terugkeren? Doe-het-zelfketen KlusWijs en e-commerceplatform NextChapter eCommerce delen hun ervaringen op...

clock 4 min

Campspace

Hoe bijzondere kampeerplekken gebundeld worden

Campspace voorziet in een groeiende behoefte aan bijzondere kampeerplekken. Oprichter Hugo van Donselaar vertelt over zijn ervaring met een online...

clock 4 min

Hoe Lokaal Ideaal winkelier en consument bij elkaar brengt

Lokaal Ideaal is een nieuw initiatief dat lokale winkeliers en consumenten online samenbrengt. 'In technische en organisatorische zin komt er...

clock 3,5 min

Zo verleidt VI abonnees voor print én online

VI is het langstlopende voetbaltijdschrift van Nederland, het eerste VI-magazine werd al in 1965 gedrukt. En ook nu is het...

clock 3 min

Om klanten voor je te winnen en te behouden

Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen; de wereld van betalingen staat aardig op zijn kop. Wil je de strijd met de concurrentie niet verliezen? Neem dan je betaalstrategie vandaag nog onder de loep.

Bekijk gratis

Stel je webshop open voor andere partijen

Amazon, Bol.com en Marktplaats zijn de meest bekende voorbeelden van online marktplaatsen. Websites waarop meerdere aanbieders hun producten of diensten kwijt kunnen. Steeds meer e-commerce partijen springen in op deze trend. Hoe succesvol is zo’n online marktplaats en zou jij jouw webshop ook moeten openstellen voor derden?

Download gratis

Een nieuw verdienmodel voor softwareproviders

Als softwareleverancier wil je jouw klanten zo goed mogelijk faciliteren. Het aanbieden van een betaaloplossing hoort hier ook steeds vaker bij. Maar wat komt er bij het creëren van zo’n nieuw verdienmodel kijken?

Download gratis

Betaalstrategie optimaliseren voor beginners én gevorderden

Je klanten online laten betalen, hoe gaat dat in de praktijk? In deze whitepaper lees je hoe Auto.nl, V&D en POM hun online betaalstrategie opstarten, uitrollen en perfectioneren.

Download gratis
/

Dit is waarom jij als ondernemer straks niet meer zonder identityservices kan

Hoe goed ken jij je klant écht? Iedere consument kan bij je inloggen onder een valse naam en met een...

clock 3 min

online datingsites betalen betaalstrategie

Betalen met liefde: op deze datingsites staat de klantervaring voorop

Online daten? Miljoenen Nederlanders doen het. De ondernemers van e-Matching en MatchMedia vertellen over hun klantvriendelijke aanpak: 'we hopen we...

clock 3 min

achteraf betalen

Achteraf betalen? Wen er maar aan

Steeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...

clock 5 min

Girav lange t-shirts goede branding is belangrijk

Waarom een goede branding zo belangrijk is voor je merk

Een goede branding is cruciaal voor de merkbeleving. Sla de betaalstraat daarbij vooral niet over. ‘Een consequente huisstijl voorkomt dat...

clock 3 min

Neuromarketing in de betaalmarkt: zo betalen klanten (onbewust) graag de rekening

Betalen doet letterlijk pijn, blijkt uit onderzoek. Hoe kun je de checkout aangenamer maken? Neuromarketeer Tim Zuidgeest onderzoekt hoe onze...

clock 4,5 min

Marcel Landeweerd Webwinkelkeur conversie verhogen

10 trends in conversieverhoging: dít wordt in 2021 nog belangrijker

Een zo hoog mogelijke conversie: daarom draait het bij webwinkels. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak?...

clock 3,5 min

Lennard van Eijsden feyenoord

Hoe Feyenoord zijn supporters ontzorgt op ticketgebied

Gebruiksgemak voor de supporter én een vlekkeloze ticketverkoop: ticketingplatform Tymes4 werd specifiek ontwikkeld voor clubs in het betaald voetbal. Feyenoord...

clock 4 min

online marktplaats betaalstrategie

Dit is de ideale betaalstrategie voor een online marktplaats

Het aantal online marktplaatsen neemt snel toe. De betaalinfrastructuur voor zo’n online marktplaats is complexer dan bij een ‘gewone’ webshop....

clock 3,5 min

online marktplaatsen online marktplaats webshop

Waarom ook jij een online marktplaats moet beginnen

Online marktplaatsen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. Hoe komt dat? En wanneer is het interessant om ook een...

clock 4,5 min

Meer over Betaalstrategie

Management

10 conversieboosters voor je webshop

Als webwinkelier wil je zoveel mogelijk bezoekers verleiden tot een aankoop. Maar verkeerde keuzes kunnen ervoor zorgen dat een klant…

author Joost Peters

clock 4,5 min


Management

Win in 4 stappen een abonnee terug

Een abonnee is op papier de ideale klant. Als leverancier heb je de zekerheid van een stabiele omzetstroom en beheersbare…

author Joost Peters

clock 3 min


Management

Een zelflerende checkout, hoe werkt dat?

De customer journey van een online consument is niet zonder gevaren. Vaak zijn er tal van afhaakmomenten: momenten waarop de…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Management

Hebben e-wallets de toekomst?

Ruim de helft van alle betalingen in Nederland (53 procent) wordt tegenwoordig gestart of afgerond via de smartphone. Daarbij is…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe je als webshop laagdrempelig betalen in heel Europa mogelijk maakt

Afgelopen september werd de nieuwe Europese PSD2-richtlijn van kracht. Deze nieuwe richtlijn voor Europese banken zorgt voor efficiënter betalingsverkeer. Een…

author Joost Peters

clock 3 min


Betaalstrategie

Abonnementen aanbieden? Dít zijn de uitdagingen van subscription services

Het omvormen van je businessmodel is niet iets dat je ‘zomaar’ even doet. Je moet immers klanten overhalen een doorlopende…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe Tele2 met rebels ondernemen sneller betalende klanten krijgt

Tele2 is van oudsher een tikkeltje rebels, vertelt Joost Ronnes, Manager Billing & Collections Operations bij het telecombedrijf. ‘We willen…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Dit bedrijf wist het aantal laatbetalers in België flink terug te dringen

Een niet-tijdige betaling is lang niet altijd het gevolg van klanten die niet kúnnen betalen. Veel vaker vloeit een te…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe V&D voortleeft op het web

Het zal in 2015 vrijwel niemand zijn ontgaan: de ondergang van warenhuisketen V&D, een van de iconen van de Nederlandse…

author Joost Peters

clock 4 min