Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hulp bij goede voornemens

Ongetwijfeld heeft ook u voor 2008 goede voornemens. Zowel privé als zakelijk. Voor de eerste categorie bent u op uzelf aangewezen, met de tweede zullen wij u een handje helpen. Wat te denken van vier bruikbare tips voor de  omgang met kritiek van uw werknemers? Want daaraan ontkomt u waarschijnlijk ook dit jaar weer niet.

 

1
Laat uw mensen zien dat u openstaat voor hun kritiek, hoe lastig dat ook moge zijn. Want u weet wat de experts zeggen: kritiek is niets meer en niets minder dan opbouwende feedback…

 

 

2
Openstaan voor kritiek is 1, waarderen is 2. Probeer u daarom in te leven in de kritiek van uw werknemers, dat helpt vast en zeker. 

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

3
Zeker niet onbelangrijk is het om uw medewerkers te vragen hun kritiek te spuien wanneer het nodig is. Achteraf kunnen we allemaal een koe in de kont kijken, zoals ze het in het oosten zeggen. 

4
Als u begrijpt wat de boodschapper bedoelt met zijn of haar kritiek, dan zit er maar één ding op: doe er wat mee!