Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Sisodia, Rajendra

Keihard poen verdienen en toch de wereld een beetje beter maken. Daar draait het allemaal om in de conscious capitalism-theorie van professor Rajendra Sisodia.


Klinkt als maatschappelijk verantwoord ondernemen. Toch dekt dat volgens Sisodia niet helemaal de lading. Het bewuste kapitalisme roept bedrijven op om te heroverwegen waarom het ooit is begonnen met ondernemen. De boodschap van deze Indiase professor vindt steeds meer gehoor in de wereld van grote corporates. Zo weten we bijvoorbeeld dat de ceo’s van Tata Group, Zappos en Whole Foods fan zijn van deze leer.

Sisodia is voorzitter en mede-oprichter van het Conscious Capitalism Institute en werkt daarnaast als hoogleraar marketing aan Bentley University. Good Business International verkoos hem vorig jaar tot een van de 10 ‘Outstanding trailblazers of 2010’.

Meer over Rajendra Sisodia

Boeken van Rajendra Sisodia



Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.