Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Het MT van Unique uitzendbureau

Het DT (directieteam) van Unique uitzendbureau is nu één jaar in deze samenstelling actief en langzamerhand beginnen zich de contouren af te tekenen van de nieuwe keuzes.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

De organisatie is gekanteld, de taken zijn anders verdeeld en de organisatie is gestroomlijnd. Algemeen directeur Michel de Lassacquere (43) is trots op de nieuwe missie en kernwaarden. "Wat die zijn? Lef, persoonlijk, gedreven, kwaliteit en stijlvol. Vooruit willen gaan, veel aandacht voor details, passie voor het vak en kwaliteit en stijlvol spreken voor zich." Dat klinkt aardig, maar waar moet dit allemaal toe gaan leiden? "Wat we uiteindelijk willen verwezenlijken is dat we uit alle mensen met wie we werken, uit alle drie onze klantgroepen; organisaties, uitzendkrachten en eigen medewerkers, het beste halen."

Één van de manieren om dat ‘beste' uit mensen te halen is door middel van opleidingen en trainingen. En als ergens het belang van permanente educatie wordt onderkend, dan is het bij Unique uitzendbureau. Daar hebben niet alleen de eigen medewerkers, maar ook de door hen uitgezonden krachten toegang tot een breed ontwikkelingsprogramma, waarbinnen ze zelf aan kunnen geven waar ze behoefte aan hebben. De Lassacquere: "Wij steken veel tijd in ontwikkelingsprogramma's, coachingstrajecten en opleidingsplannen op maat. Dat doen we niet alleen omdat we daar zelf in geloven, maar ook omdat we merken dat de nieuwe generatie, de Y generatie, daar om vraagt."