Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Wereldmanagers 2017

Marc de Swaan Arons

Standplaats: New York Marketingmachine Vers uit de collegebanken ging De Swaan Arons voor Unilever werken als brand manager. Binnen tien jaar werkte hij zich op tot marketingdirecteur voor het voedingsmiddelenconcern in de Verenigde Staten. Daarna gaf hij meer dan dertien jaar leiding aan het mede door hemzelf opgerichte marketingconsultancybureau EffectiveBrands. Dat bedrijf werd in 2014 overgenomen door onderzoeksbureau Millward Brown. Bij het fusiebedrijf Millward Brown Vermeer, dat nu een strategisch marketingadviesbureau is, werkt De Swaan Arons als chief marketing officer. Samen met collega Frank van den Driest, CCO van Millward Brown Vermeer, schreef hij het boek The Global Brand CEO. Building the Ultimate Marketing Machine. Daarnaast is De Swaan Arons vaak keynote spreker op conferenties over marketing en strategie. Lees hier het interview met Marc de Swaan Arons
Standplaats: New York

Marketingmachine

Vers uit de collegebanken ging De Swaan Arons voor Unilever werken als brand manager. Binnen tien jaar werkte hij zich op tot marketingdirecteur voor het voedingsmiddelenconcern in de Verenigde Staten. Daarna gaf hij meer dan dertien jaar leiding aan het mede door hemzelf opgerichte marketingconsultancybureau EffectiveBrands. Dat bedrijf werd in 2014 overgenomen door onderzoeksbureau Millward Brown. Bij het fusiebedrijf Millward Brown Vermeer, dat nu
een strategisch marketingadviesbureau is, werkt De Swaan Arons als chief marketing officer. Samen
met collega Frank van den Driest, CCO van Millward Brown Vermeer, schreef hij het boek The Global
Brand CEO. Building the Ultimate Marketing Machine. Daarnaast is De Swaan Arons vaak keynote
spreker op conferenties over marketing en strategie.