Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

MT500 (2017)

46. Greenchoice

CEO: Evert den Boer Geheim: Energieleverancier Greenchoice wil de verduurzaming van Nederland versnellen. Van de eigen werkvloer tot het aansluiten van nieuwe klanten: alles wat Greenchoice doet, wordt getoetst aan die missie. Zo werkt Greenchoice niet samen met partijen die niet duurzaam genoeg zijn. Dat duurzame DNA in combinatie met klantvriendelijkheid is volgens topman Evert den Boer de gouden formule. Reputatie: Greenchoice wist de afgelopen periode verschillende awards voor klantvriendelijkheid binnen te slepen en werd uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland. Niet door dure marketing. ‘Daar geven we relatief weinig geld aan uit’, zegt Den Boer. ‘Wat je aan de binnenkant bent, zie je aan de buitenkant. Klanten zíen waar we voor staan, daar hebben we geen dure marketing voor nodig.’

CEO: Evert den Boer

Geheim: Energieleverancier Greenchoice wil de verduurzaming van Nederland versnellen. Van de eigen werkvloer tot het aansluiten van nieuwe klanten: alles wat Greenchoice doet, wordt getoetst aan die missie. Zo werkt Greenchoice niet samen met partijen die niet duurzaam genoeg zijn. Dat duurzame DNA in combinatie met klantvriendelijkheid is volgens topman Evert den Boer de gouden formule.

Reputatie: Greenchoice wist de afgelopen periode verschillende awards voor klantvriendelijkheid binnen te slepen en werd uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland. Niet door dure marketing. ‘Daar geven we relatief weinig geld aan uit’, zegt Den Boer. ‘Wat je aan de binnenkant bent, zie je aan de buitenkant. Klanten zíen waar we voor staan, daar hebben we geen dure marketing voor nodig.’