Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2017

Thecla Schaeffer  

Bouwjaar 1974 Is CMO en lid directieteam, G-Star Goudhaan in 2016 en 2017 Opleiding Culturele en Sociale Psychologie (Radboud Universiteit Nijmegen) “Thecla Schaeffer boog een mooi Nederlands b2b-bedrijf om naar een schitterend b2c-wereldmerk in een sterk concurrerende markt. Dat is knap. Heel knap.” Dit zei de Marketeer of the Year 2017-jury over G-Star-CMO Thecla Schaeffer. Deze titel greep ze overigens net mis, maar dat zal haar waarschijnlijk een zorg wezen. Schaeffer sleepte al vele marketingprijzen in de wacht en wist megaster Pharrell Williams aan zich te binden met de campagne 'Raw for the Oceans'. Nog veel belangrijker: zij maakte van G-Star definitief een succesvol internationaal merk.

Bouwjaar 1974
Is CMO en lid directieteam, G-Star
Goudhaan in 2016 en 2017
Opleiding Culturele en Sociale Psychologie (Radboud Universiteit Nijmegen)

“Thecla Schaeffer boog een mooi Nederlands b2b-bedrijf om naar een schitterend b2c-wereldmerk in een sterk concurrerende markt. Dat is knap. Heel knap.” Dit zei de Marketeer of the Year 2017-jury over G-Star-CMO Thecla Schaeffer. Deze titel greep ze overigens net mis, maar dat zal haar waarschijnlijk een zorg wezen. Schaeffer sleepte al vele marketingprijzen in de wacht en wist megaster Pharrell Williams aan zich te binden met de campagne ‘Raw for the Oceans’. Nog veel belangrijker: zij maakte van G-Star definitief een succesvol internationaal merk.