Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2017

Joanny Lijbers

Bouwjaar 1980 Is Marketing director Personal Care, Unilever Benelux    Goudhaan in 2017 Opleiding Business administration (Erasmus Universiteit) Merken- en marketingvrouw in hart en nieren. Joanny Lijbers (sinds 2010 bij Unilever) was eerder als brand manager en marketing manager verantwoordelijk voor merken zoals Andrélon, Dove en Badedas. De laatste jaren richt Unilever zich steeds meer op het duurdere segment. Daarover zegt Lijbers tegen MT: “Naar je consument luisteren is het belangrijkst. Op bepaalde momenten wil hij een luxe verzorgingsproduct, op andere moment het oude, vertrouwde product. We passen onze middelen aan op de behoefte.”

Bouwjaar 1980
Is Marketing director Personal Care, Unilever Benelux
Goudhaan in 2017
Opleiding Business administration (Erasmus Universiteit)

Merken- en marketingvrouw in hart en nieren. Joanny Lijbers (sinds 2010 bij Unilever) was eerder als brand manager en marketing manager verantwoordelijk voor merken zoals Andrélon, Dove en Badedas. De laatste jaren richt Unilever zich steeds meer op het duurdere segment. Daarover zegt Lijbers tegen MT: “Naar je consument luisteren is het belangrijkst. Op bepaalde momenten wil hij een luxe verzorgingsproduct, op andere moment het oude, vertrouwde product. We passen onze middelen aan op de behoefte.”