Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Made In NL ontbijt bij Koninklijke Van der Most: sleutelen aan je value proposition

Ze produceren nog altijd miljarden enveloppen en voorlopig zal dat ook wel zo blijven. Want ook al is het einde van de envelop vaak voorspeld, zelfs de beruchte blauwe envelop valt ook in dit digitale tijdperk nog altijd op de mat. Een envelop die in Heerde wordt geproduceerd.

Maar ondertussen probeert Koninklijke Van der Most wel om haar product- en dienstenportfolio uit te breiden (lees ook het stuk: Hoe Koninklijke Van der Most toekomstbestendig wordt). Marriël van der Most, die samen met haar neef en oom de directie voert, maakte de deelnemers van de ontbijtsessie deelgenoot van haar zoektocht naar nieuwe producten en diensten.

De expert van de ochtend was Toni Sfirtsis, consultant bij Bril Innovatie en hoogleraar aan TIAS Businessschool in Tilburg. Sfirtsis benadrukte hoe belangrijk het is om een Value Proposition te ontwikkelen. En dat is géén vage slogan, maar een boodschap waaruit je klant meteen duidelijk wordt wat jouw bedrijf voor hem kan doen.

Hieronder een fotoverslag van de ontbijtsessie  op donderdag 28 juni. Ook een keer een ontbijtsessie bijwonen? Neem een kijkje op onze Made in NL eventpagina