Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Zo haal je snel meer omzet

Om de bedrijfsresultaten op te krikken kun je gaan voor die ideale klant, met weinig eisen en veel omzet. Prachtig, maar lastig te vinden. Tijdens de 'dag van het laaghangende fruit' leer je juist het tegenoverstelde; meer omzet halen met handige trucs.

Foto: Dashmote

Voor wie?

Managers die op een snelle en effectieve manier de omzet willen vergroten en te maken hebben met sales.

Waarom zou ik gaan?

Tijdens de dag van het laaghangende fruit ga je juist niet in op de droomklanten die één keer in de 20 jaar voorbijkomen. Je krijgt van onder meer Jan van Setten en Jos Burgers te horen hoe je eenvoudig meer resultaat kunt halen.

Meer weten over de dag van het laaghangende fruit? Klik dan hier.

Wekelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wie spreekt er?

Toptrainer Jan van Setten trapt de dag af met een training goede deals herkennen en hoe je je kunt ‘verwonderen’. Zijn term om aan te geven dat je door te vertrouwen op je eigen ervaring je te weinig vraagtekens zet. Daarna legt marketing-expert Jos Burgers uit hoe je de omzet die je haalt uit bestaande klanten kunt verhogen. Om die klantenkring uit te breiden spreekt Paul Rulkens en hij geeft je een toolkit mee om direct mee aan de slag te kunnen. Als laatste spreker is Nils Roemen aan de beurt, hij is voorstander van de deeleconomie en legt je uit waarom niet alles geld hoeft te kosten.

Meer weten over de dag van het laaghangende fruit? Klik dan hier.