Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe je bedrijf iedere dag een nieuwe fan krijgt

Om je bedrijf zo snel mogelijk te laten groeien dien je van iedere klant een ‘fan’ te maken. Klinkt mooi, maar hoe pak je dat aan? Tijdens het avondseminar Eén fan per dag legt Jos Burgers voor het eerst de bevindingen van zijn nieuwe boek - Eén fan per dag - uit.

Foto: Denk Producties

Wat kan ik er leren?

De manier van werken die bestaande klanten van het bedrijf zo enthousiast maakt dat deze fans worden. Zodat je afnemers niet slechts omzet generen op basis van hun eigen vraag maar binnen hun eigen netwerk jouw bedrijf aanbevelen. Een mooi streven als manager, maar Burgers gaat verder: volgens zijn filosofie moet iedere medewerker van je bedrijf iedere dag dat hij of zij aan het werk is één nieuwe fan op kunnen leveren. Hoe je die manier van werken toepast, welke obstakels je daarbij uit de weg moet ruimen en hoe je dat aanpakt legt hij uit tijdens één fan per dag.

Meer weten over Eén fan per dag? Klik dan hier

Wie spreekt er?

Jos Burgers is niet alleen een van de meest gevraagde sprekers in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij schreef tal van boeken, waarvan Eén fan per dag de laatste is. Vier van die boeken werden in het jaar dat ze werden uitgebracht het meest succesvolle managementboek van het jaar. De ervaring als trainer straalt van hem af, met een rij aan anekdotes verzorgt hij een avond die inspireert, herkenbaar is en meer dan eens ontzettend grappig is.

Schrijf je nu in >


Lees ook: 
‘Laat personeel inzien dat ze meer kunnen dan ze denken’