Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

De 9+ organisatie – 28 november 2012

In klanttevredenheidsonderzoeken wordt een 7 vaak gezien als een prima cijfer. Bij een score t/m 8 is een klant echter onverschillig en niet loyaal. Om in de ‘loyaliteitszone’ te belanden is het van groot belang om een 9+ te scoren op emotionele punten in de communicatie, verkoop- én serviceprocessen.


  Datum: 28 november 2012
Locatie: Nyenrode Business Universiteit, Breukelen
Prijs: € 995,- excl. btw
Meer info: Download de brochure
Alleen organisaties die hun klanten echt serieus nemen en hier hun producten en diensten op aanpassen, hebben in de toekomst bestaansrecht.

Word een excellente organisatie in de beleving van uw klanten


Tijdens deze masterclass gaan Stephan van Slooten en Berry Veldhoen van Altuïtion in op de stappen naar een 9+ organisatie. Dit doen ze aan de hand van:

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.
  • het onbewuste brein (weten wat je klant werkelijk beweegt),
  • de customer journey (achterhalen wat relevant is voor de klant)
  • en het bepalen van factoren die er echt toe doen.

€ 100,- korting

Wanneer u deelneemt met twee personen (of meer) ontvangen alle personen € 100,- korting, u betaalt dan € 895,- p.p.
 

aanmelden de 9plus-organisatie