Buckaroo

Van de eerste oriëntatie op een product tot aan het betalen ervan: bij de  aankoop van een product of de afname van een dienst legt elke klant een bepaalde klantreis af. Deze customer journey is uniek; elke klant doorloopt zijn  eigen pad en ervaart zijn eigen emoties. 


Vanuit de leverancier gezien is deze klantreis bovendien niet zonder gevaren; zelfs een klant die zijn winkelmand al gevuld heeft en op het punt staat om te betalen, kan in het zicht van de finish alsnog afhaken. Hoe je dat voorkomt, lees je in deze whitepaper.

Ja, ik ontvang graag de whitepaper "Optimaliseer de customer journey - hoe je voorkomt dat klanten tijdens het betaalproces afhaken"

* = verplicht veld

De whitepaper wordt je aangeboden door MT in samenwerking met Buckaroo. Je geeft hierbij toestemming dat jouw gegevens worden doorgegeven aan Buckaroo. Zij kunnen vrijblijvend contact met je opnemen.

Naast deze whitepaper ontvang je ook de nieuwsbrieven van MT, je kunt je in deze mail altijd afmelden.

Copyright 2019 © MT