Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

De salesmedewerker wordt weer een persoon om te vertrouwen

Als sales-tactiek wachten tot de telefoon rinkelt om zo deals te sluiten: dat kan niet meer. Tijdens De klant aan zet leggen vier experts de focus weer waar die hoort: bij de klant.

Voor wie?

Voor de salesmanagers, medewerkers en ieder ander die met klanten te maken heeft.

Waarom zou ik gaan?

Om een nieuwe kijk op sales te leren, zowel voor managers als voor verkoopmedewerkers.

Wat kan ik er leren?

Hoe je deals sluit die de klant verder helpen. Zo vergroot je je eigen betrouwbaarheid als salesman.

Wekelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wie spreken er?

Gertien Beijering is auteur van het boek ‘de Gunfactorverhoger’. Behalve schrijfster is Beijering ondernemer, spreker en trainer. Zij legt uit hoe u de eigen gunfactor kunt verhogen om zo de klant open te laten staan voor hetgeen uw bedrijf te bieden heeft. Yuri van der Sluis is sales en personal leaderschip-expert. Hij schreef het boek ‘Vertrouw me, ik ben verkoper!’ en legt uit hoe af te komen van het beeld van de opdringerige verkoper. Daniëlle de Jong gaat in op het menselijke contact en hoe aandacht geven aan de mens aan de andere kant van de tafel leidt tot een betere zakelijke relatie. Als laatste is het woord aan Jan van Setten, hij draait al jaren mee in het management-circuit in verschillende hoedanigheden. Eerst als manager zelf, vandaag de dag vooral als spreker en adviseur. Van Setten schreef het boek ‘De klantenfluisteraar’ en spreekt u – zachtjes – in hoe eenvoudig klanten te winnen. 

Het hele programma, meer informatie en de mogelijkheid om u in te schrijven vindt u hier.