MT.nl via NLinBusiness op iPad

12 apr 2012  |   Redactie MT  
Nlinbusiness screenshot

MT.nl is nu ook beschikbaar op de iPad. De nieuwsfeed van MT is onderdeel van de nieuwe iPad-app NLinBusiness, een initiatief van vier Nederlandse uitgevers, waarin twaalf gerespecteerde nieuwsbronnen samenkomen. 

In de app vinden zakelijke beslissers alle actuele content van Management Team, Sprout, Sync, TechBusiness, OnzeEconomie, IEX, IEXProfs, FollowTheMoney, Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Skipr en HetNieuweWerkenBlog.nl.
De informatie wordt op een Flipboard-achtige manier gepresenteerd. De indeling in acht channels (marketing, economie, technologie, management, ondernemen, beurs, zorg en het nieuwe werken) zorgt voor een logisch en handzaam nieuwsoverzicht.

Denken vanuit gebruiker

Met NLinBusiness hopen de initiërende uitgevers de zakelijke beslisser beter te bedienen. "Welke gebruiker zit er immers nog te wachten op twaalf verschillende apps terwijl het ook in één kan", stelt initiatiefnemer Ewald Smits (Management Team, Sprout). "Je moet denken vanuit de gebruiker, niet vanuit de aanbieder."

NLinBusiness is de eerste Nederlandse iPad-app die merk- en uitgeveronafhankelijk is. Met de app willen de betrokken uitgevers laten zien dat vernieuwing en samenwerking binnen het uitgeverijbedrijf tot een nieuwe manier van informatieverschaffing kan leiden. "Gebruikers zijn op zoek naar de beste informatie, adverteerders naar de interessantste groep. Door krachten te bundelen bied je beide partijen een betere propositie."

NLinBusiness is een gezamenlijk initiatief van Adformatie, Free Media Group, MT MediaGroep en Springer Media. De app is ontwikkeld door ImgZine en is gratis verkrijgbaar in de appstore.

Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:
Imitatie is geen innovatie

Imitatie is geen innovatie

Echte innovatie komt uit een organisatie zelf. Je moet die innovatieve mentaliteit wel ontdekken. Maar ga vooral niet imiteren. Lees verder

Zes doorslaggevende redenen om uw innovatie te beschermen

Zes doorslaggevende redenen om uw innovatie te beschermen

Te weinig Nederlandse bedrijven beseffen hoe belangrijk bescherming van hun intellectueel eigendom is. Zes doorslaggevende redenen om octrooi te nemen. Lees verder

Waarom ‘nee’ leren zeggen goed is voor je gezondheid

Waarom ‘nee’ leren zeggen goed is voor je gezondheid

We zeggen vaak 'ja' tegen iets, terwijl we dat beter niet hadden kunnen doen. Vijf inzichten over waarom 'nee' zeggen beter is. Lees verder

Deitmers & Van den Ende met nieuw fonds; Moederbedrijf ID&T wankelt

Deitmers & Van den Ende met nieuw fonds; Moederbedrijf ID&T wankelt

Plus: ASR wil niet meer samen met Vivat, Amazon zet het mes in research en KPMG alweer in moeilijkheden. Lees verder

Bob krijgt nieuwe inzichten dankzij sociale media

Bob krijgt nieuwe inzichten dankzij sociale media

Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best. Deze keer zorgen sociale media voor nieuwe inzichten. Lees verder

Exclusief: Pieter Elbers best beoordeelde ceo van Nederland

Exclusief: Pieter Elbers best beoordeelde ceo van Nederland

Geen ceo in Nederland wordt door zijn eigen medewerkers zo gewaardeerd als KLM-topman Pieter Elbers. Lees verder

Vijf tips om je te trainen in beter leiding geven

Vijf tips om je te trainen in beter leiding geven

Een echte leider beschikt over vijf onmisbare eigenschappen. Voormalig marine-officier en leiderschapstrainer Jochen Hekker legt uit welke dat zijn. Lees verder

Geen M&A-deals door turbulente beurzen; Ziggo-cfo Groenewegen stapt op

Geen M&A-deals door turbulente beurzen; Ziggo-cfo Groenewegen stapt op

Plus: ING en Rabobank helpen bij beursgang ABN Amro, Imtech verkoop weer onderdelen en Angry Birds-maker schrapt banen. Lees verder

Niet betrouwbaar communiceren veroorzaakt problemen van binnenuit

Niet betrouwbaar communiceren veroorzaakt problemen van binnenuit

Betrouwbaar communiceren laat je team goed zelfstandig werken. Daardoor heb jij de handen vrij om te handelen als het écht crisis is. Lees verder

Deze lessen trek je uit slim getimede mailtjes van top-ceo's

Deze lessen trek je uit slim getimede mailtjes van top-ceo's

De ceo's van Apple en Starbucks gingen mailen om de paniek op de beurzen te sussen. Heel slim, want je kunt er deze lessen uit trekken. Lees verder

 
Volg MT op Twitter


@MTNieuws op Twitter
X