MT panel - 68% Vindt sociale media meer waard dan campagnes

22 mrt 2012  |   Peter van Lonkhuyzen  

Reclamemakers opgepast. Tweederde van de leden van het MT Panel vindt wat ‘rondzingt’ op sociale media nu al van meer waarde voor het imago dan jullie reclamecampagnes. Als bedrijven beter leren om hun sociale imago positief te beïnvloeden, kan het de dood in de pot zijn voor het traditionele campagnegeweld. De managers uit het panel zijn actief bezig met sociale media: 94 procent zit op LinkedIn, 52 procent op Facebook, en 41 procent zegt te twitteren.

> Dit artikel is afkomstig uit MT Magazine. Klik hier om het magazine online te bestellen.

Gerelateerde artikelen:


Meer over magazine:


Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:
Apple krijgt blauwe envelop met rekening van 13 miljard

Apple krijgt blauwe envelop met rekening van 13 miljard

Op last van de Europese Commissie moet technologiebedrijf Apple 13 miljard euro terugbetalen aan de Ierse Belastingdienst, meldden verschillende media. Lees verder

'Wereldmanager' Arthur van Hoff (Jaunt VR): 'Google heeft onze camera nagemaakt'

'Wereldmanager' Arthur van Hoff (Jaunt VR): 'Google heeft onze camera nagemaakt'

'Zorg dat je waarde toevoegt in technologie of in gebruikers', zegt Silicon Valley-zwaargewicht Arthur van Hoff van virtual reality-ontwikkelaar Jaunt. Lees verder

Ook in de vertrekstand? Je 'baas' wist het al langer

Ook in de vertrekstand? Je 'baas' wist het al langer

Bedrijven doen steeds vaker aan voorspellende 'HR analytics'. Ze weten steeds beter wanneer je wilt gaan. Lees verder

‘Reshoring vormt vaak het startsein voor innovatie’

‘Reshoring vormt vaak het startsein voor innovatie’

Steeds meer bedrijven halen productie terug naar Nederland. Met alle voordelen van dien. ‘Reshoring is vaak het startsein voor innovatie.’ Lees verder

Parcom stapt in prijsvechter Simpel.nl; Philips breidt activiteiten uit

Parcom stapt in prijsvechter Simpel.nl; Philips breidt activiteiten uit

Plus: Grote daling producentenvertrouwen; Brandstofnetwerk voor LNG wordt fijnmaziger en KLM gaat de VS veroveren Lees verder

4x zo word je een lerende organisatie

4x zo word je een lerende organisatie

De lerende organisatie is terug van niet weggeweest. De belangstelling voor het aanpassingsvermogen van lerende organisaties is onverminderd groot, maar het toepassen in de praktijk is niet eenvoudig. 4 adviezen. Lees verder

5 zakelijke schoenstijlen voor op de werkvloer

5 zakelijke schoenstijlen voor op de werkvloer

Afgetrapte sneakers is een steeds vaker terugkerend fenomeen op de werkvloer, en dat kan écht niet. Modespecialist Robin Hendriks vertelt wat je wél aan mag. Lees verder

Amazon-case: trekt een 30-urige werkweek nieuw talent aan?

Amazon-case: trekt een 30-urige werkweek nieuw talent aan?

Amazon experimenteert met een werkweek van 30 uur. Bedoeld om de werkdruk te verlagen, maar ook een manier om jong talent aan te trekken? Lees verder

Theorie in 2 minuten: teamrollen van Belbin

Theorie in 2 minuten: teamrollen van Belbin

Als manager wil je graag je team optimaal laten samenwerken. Neem als startpunt de teamrollen van Meredith Belbin. Lees verder

De kunst (en last) van risico-inschatting

De kunst (en last) van risico-inschatting

Hoe ga je als organisatie om met risico’s? Een belangrijke vraag voor besturen en commissarissen van ondernemingen. Lees verder

 
Volg MT op Twitter


@MTNieuws op Twitter
X