MT panel - 68% Vindt sociale media meer waard dan campagnes

22 mrt 2012  |   Peter van Lonkhuyzen  

Reclamemakers opgepast. Tweederde van de leden van het MT Panel vindt wat ‘rondzingt’ op sociale media nu al van meer waarde voor het imago dan jullie reclamecampagnes. Als bedrijven beter leren om hun sociale imago positief te beïnvloeden, kan het de dood in de pot zijn voor het traditionele campagnegeweld. De managers uit het panel zijn actief bezig met sociale media: 94 procent zit op LinkedIn, 52 procent op Facebook, en 41 procent zegt te twitteren.

> Dit artikel is afkomstig uit MT Magazine. Klik hier om het magazine online te bestellen.

Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:
Winnen: 2x2 tickets voor MT500

Winnen: 2x2 tickets voor MT500

Op 24 april organiseren we het MT500-event, met o.a. Daan Roosegaarde en Frans van Houten. Erbij zijn? We geven 2x2 tickets weg. Lees verder

Weer kritiek op Ahold; Neelie Kroes woedend over Uber-verbod

Weer kritiek op Ahold; Neelie Kroes woedend over Uber-verbod

Plus: Goudhaan Edixhoven naar Aegon, 'Nederlandse lonen 6% lager', grote opdracht voor BAM en H&M-ceo waarschuwt Bangladesh. Lees verder

Je moet je donkere kant ontdekken, net als Nelson Mandela

Je moet je donkere kant ontdekken, net als Nelson Mandela

Inspirerende leiders weten dat er geen makkelijke weg naar vrijheid bestaat, schrijft Ralph Freelink. Lees verder

Meer gemotiveerde werknemers? Laat ze gamen

Meer gemotiveerde werknemers? Laat ze gamen

Games zijn een goed middel om gedrag van medewerkers te veranderen. ABN, Ziggo, Scania en Wuppermann zweren erbij.  Lees verder

KLM wordt touroperator; Ontslagen bij Odjfell; Imtech moet weer dokken

KLM wordt touroperator; Ontslagen bij Odjfell; Imtech moet weer dokken

Plus: Google heeft nu ook drones, eerste koppen rollen bij GM en Amsterdam en Eindhoven in het zonnetje. Lees verder

Waarom samengedrag ontwikkelen belangrijk is

Waarom samengedrag ontwikkelen belangrijk is

Je zou MT-leden op nieuwsgierigheid naar het hele bedrijf moeten selecteren. Het gemeenschappelijk belang moet voor gaan. Lees verder

Hoe de bouwmarkten er weer bovenop kunnen komen

Hoe de bouwmarkten er weer bovenop kunnen komen

De crisis raakt bouwmarkten, maar verandert ze nauwelijks. Drie tips om orde op zaken te stellen, zodat ze hun eigen klus kunnen klaren. Lees verder

7 bedrijven die brood zien in abonnementen

7 bedrijven die brood zien in abonnementen

Wie terugkerende omzet zoekt, verpakt zijn producten het best in een abonnement. Enkele slimme voorbeelden op een rij. Lees verder

Daniel Ofman pleit voor driedimensionaal denken

Daniel Ofman pleit voor driedimensionaal denken

Managementteams zijn teveel bezig met plannen en strategie, zegt Daniel Ofman. 3 vragen aan de bedenker van het kernkwadrant. Lees verder

Zo herken je de echte GameChanger (in jezelf)

Zo herken je de echte GameChanger (in jezelf)

Hoe word je een GameChanger in je eigen markt? Volg deze 7 stappen, en je komt een heel eind in de buurt. Lees verder

 
Volg MT op Facebook

X