MT panel - 68% Vindt sociale media meer waard dan campagnes

22 mrt 2012  |   Peter van Lonkhuyzen  

Reclamemakers opgepast. Tweederde van de leden van het MT Panel vindt wat ‘rondzingt’ op sociale media nu al van meer waarde voor het imago dan jullie reclamecampagnes. Als bedrijven beter leren om hun sociale imago positief te beïnvloeden, kan het de dood in de pot zijn voor het traditionele campagnegeweld. De managers uit het panel zijn actief bezig met sociale media: 94 procent zit op LinkedIn, 52 procent op Facebook, en 41 procent zegt te twitteren.

> Dit artikel is afkomstig uit MT Magazine. Klik hier om het magazine online te bestellen.

Gerelateerde artikelen:


Meer over magazine:


Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:
Bas Haring overweegt een loopbaan in de maakindustrie

Bas Haring overweegt een loopbaan in de maakindustrie

Bas Haring is toe aan een loopbaan in de maakindustrie. Als cv-installateur, de komende 16 jaar. Lees verder

100 inspirerende quotes van beroemde managers

100 inspirerende quotes van beroemde managers

Deze 100 inspirerende quotes helpen je op weg met een kijkje in de geest van deze creatievelingen. Lees verder

Door de digitalisering moet de sales omdraaien

Door de digitalisering moet de sales omdraaien

Wil je bedrijf succesvol blijven tijdens de digitalisering dan moet het verkoopproces uitbreiden naar alle klantinteracties en wordt dan verkoop- een koopproces. Lees verder

Facebook verdubbelt winst; Arianne Huffington in bestuur Uber

Facebook verdubbelt winst; Arianne Huffington in bestuur Uber

Plus: Betaalbedrijf PayPal overtreft verwachtingen, daar waar Apple teleurstelt.  Lees verder

Container-ondernemer Kristel Groenenboom over apen die leren klimmen

Container-ondernemer Kristel Groenenboom over apen die leren klimmen

Gelukkig maken Nederlandse maakbedrijven nog gebruik van technisch talent van eigen bodem, aldus onderneemster Kristel Groenenboom. Lees verder

Verne Harnish: “Dit is het jaar om de term management te dumpen”

Verne Harnish: “Dit is het jaar om de term management te dumpen”

Verne Harnish, alias ‘The growth guy’, is op 10 mei een van de sprekers op de Scaling up Summit 2016 voor ambitieuze ondernemers. MT.nl spreekt in aanloop van het evenement met de auteur van het boek Scaling Up. Lees verder

5 tips voor een ceo met een reputatieschandaal aan zijn broek

5 tips voor een ceo met een reputatieschandaal aan zijn broek

Banken, accountancyfirma’s, autobedrijven, hogescholen en woningcorporaties. De afgelopen jaren is reputatie (schade) een ‘hot’ topic geworden. Lees verder

Met het nieuwe Dropbox Infinite heb je geen vaste opslag meer nodig

Met het nieuwe Dropbox Infinite heb je geen vaste opslag meer nodig

Om het geheugen van je vaste computer te besparen kondigt Dropbox vandaag Infinite aan. Online werken aan bestanden met het gevoel van de vaste mappen op je computer. Lees verder

Waarom er nog hoop is voor Blokker

Waarom er nog hoop is voor Blokker

Bedrijven die zich richten op het middensegment lijken ten dode opgeschreven, getuige V&D, Miss Etam en Scapino. Of niet? ‘Er is hoop voor Blokker: een dinosaurus die leert vliegen.’ Lees verder

Simon Sinek: 'Een leider moet een helper zijn'

Simon Sinek: 'Een leider moet een helper zijn'

De man van de 'Waarom-vraag' was in Nederland. Dominique Haijtema voelde hem aan de tand. 'Ik ben een man met een missie'. Lees verder

Whitepapers
Meer whitepapers »
 
Volg MT op Twitter


@MTNieuws op Twitter
X