Houd rekening met het ’nieuwe winkelen’

18 feb 2012  |   NUjij.nl - economie  |  
Afnemend vertrouwen, groeiende bestedingen via internet, een vergrijzende bevolking, nieuwe manieren van communiceren: dit alles heeft impact op de detailhandel. De behoefte van de consument is veranderd en als zelfstandig winkelier moet je op deze ontwikkelingen in kunnen spelen om te overleven....
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over Internet, Communiceren

Bob regelt een meeting met een toolkit

Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best. Dit keer regelt hij een meeting met een heuse toolkit. Van Pieter... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 22 jan 2015 | bob de manager

De nieuwe generatie managementdenkers

Dit jaar halen wij niemand minder dan Donald Sull, Carmine Gallo, Alex Osterwalder en David Allen naar Nederland voor vier unieke... Lees meer »

Zakelijk gesprek? Gooi weg die angst, en vertel gerust op wie je stemt

Hoe vrij kun je zijn in een zakelijk gesprek? Héél vrij, zegt Wicher Schols. 'Vertel gerust op welke partij je stemt.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 12 jan 2015 | business

Hoe Jeff Bezos de mist inging met de Fire Phone

Jarenlang was Jeff Bezos heel succesvol. 'Zijn' Amazon groeide keihard. Tot het misging bij de ontwikkeling van een smartphone.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 12 jan 2015 | home

'The Internet of Things' in praktijk: koken zonder nadenken en nooit meer koude voeten

Een smartphone en tablet verbonden met internet? Dat is pas het begin. Als het aan fabrikanten ligt is straks elk apparaat verbonden met... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 07 jan 2015 | business

Wil jij overtuigender communiceren?

Wil je in je organisatie zaken voor elkaar krijgen, dan heb je impact en invloed nodig. Goede communicatie, het verwoorden en voelbaar... Lees meer »

Onzichtbaar overtuigen - 17 maart 2015

Sommige mensen krijgen alles ‘gedaan’ bij anderen. Ze lijken een streepje voor te hebben, weten anderen feilloos voor hun... Lees meer »

De 3 uitdagingen voor retailers in 2015

De consument geeft (eindelijk) weer geld uit. En dat betekent groei voor winkeliers. Toch zal 2015 niet voor iedereen even leuk worden.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 17 dec 2014 | Dit was 2014

Waarom je moet weten wat werkelijk belangrijk is voor jezelf

Het is belangrijk dat je weet wat werkelijk belangrijk voor je is. Zelfkennis is namelijk het begin van een prettig leven. We hebben... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 10 dec 2014 | brein in bedrijf

Energiebedrijven 'laaiend' over duurzame lijst; Motief De Mol-afperser nog onduidelijk

Plus: Uberpop negeert verbod, meer bouwvacatures verwacht, Nederlandse economie in de lift en Jobs had niet altijd gelijk. Elke dag... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 09 dec 2014 | nieuws
 
Volg MT op Facebook
X