5 succesfactoren voor versterking legitimiteit & reputatie [cases]

22 dec 2011  |   Frankwatching » Artikelen  |  
Steeds meer organisaties worstelen met de fundamentele vraag of ze nog wel relevant zijn voor hun klanten, voor de samenleving en voor andere stakeholders. De vraag voor de toekomst is niet: ‘Hoe word je de beste?’, maar: ‘Hoe doe je er toe als organisatie?’. Dit is deel 3 van een driedelige serie over het nieuwste thema op het snijvlak van strategie en communicatie: legitimiteit. In dit artike...
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over communicatie, strategie

Werknemer in tranen bij functioneringsgesprek? Dit kun je doen

Huilende of schreeuwende werknemers, daar zit je als manager niet op te wachten. Hoe ga je daar het beste mee om? Na vijf minuten vormen... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 26 sep 2016 | management

Weinig waardering voor je werk? Kijk eens naar je relatie met je collega's

Veel loopbanen starten op een glansrijke wijze, maar lopen daarna vast. Vaak is de oorzaak geen gebrek aan talent, maar een gebrek aan... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 23 sep 2016 | Brein in bedrijf

Grafiek van de dag: vloeken op kantoor

Hoe vaak floept er bij jou een 'gvd' of k*t uit op kantoor? Troost je met de gedachte dat je zeker niet de enige bent. Uit een... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 19 sep 2016 | business

Hoe overtuig je iemand?

In grote bedrijven is een politiek spel vaak onderdeel van de bedrijfscultuur. Hoe kun je dat als manager beïnvloeden? Je hoeft geen... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 16 sep 2016 | home

Tedje van de week: de frustratie van je 'afmelden' voor een marketingemail

Je hebt het vast wel eens meegemaakt: je krijgt een commerciële email in je inbox waarvoor je je nooit hebt ingeschreven. Dus wat... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 16 sep 2016 | leiderschap

In één keer op de hoogte van de ontwikkelingen op leiderschapsgebied

De ontwikkelingen op leiderschapsgebied gaan snel, heel snel. Iedere week een nieuw boek lezen over hoe uw stijl up-to-date blijft daar... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 15 sep 2016 | Beste Business Events

Lobbyen voor managers: zo doe je het

Tegenwoordig kan iedereen lobbyen. Het oude stereotype van de ‘gladde’ man die alles voor elkaar lobbyt op een geheimzinnige... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 15 sep 2016 | home

'Vrouwen moeten niet lachen op professionele foto's'

'Smile'. Over de hele wereld gaan mensen bij voorkeur lachend op de foto. Dat is prima - op vakantiekiekjes. Gaat het om... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 14 sep 2016 | management

'Toneelspelen' op het werk is recept voor burnout

Glimlachend sta je die veeleisende klant te woord. Met groot enthousiasme reageer je op het zoveelste onzinnigste voorstel van de baas.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 12 sep 2016 | business

Op zoek naar echte dialoog: co-creatie als vaardigheid

Met name door de opkomst van het internet is voor organisaties en bedrijven de noodzaak om dicht op de klant te staan groter geworden.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 08 sep 2016 | management
 
Volg MT op Twitter


@MTNieuws op Twitter
X