5 succesfactoren voor versterking legitimiteit & reputatie [cases]

22 dec 2011  |   Frankwatching » Artikelen  |  
Steeds meer organisaties worstelen met de fundamentele vraag of ze nog wel relevant zijn voor hun klanten, voor de samenleving en voor andere stakeholders. De vraag voor de toekomst is niet: ‘Hoe word je de beste?’, maar: ‘Hoe doe je er toe als organisatie?’. Dit is deel 3 van een driedelige serie over het nieuwste thema op het snijvlak van strategie en communicatie: legitimiteit. In dit artike...
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over Communicatie, strategie

Opgepast: word geen ongepaste vriend, dromer of zeemeeuw-manager

Managers geven vaak slecht leiding zonder dat ze het zelf doorhebben. MT zet zeven types 'bad boss' op een rij: herken jij... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 07 apr 2015 | business

Waarom pubergedrag ook grote organisaties kan verlammen

Macht gebruiken lijkt heel leuk, in feite is het een van de meest machteloze dingen die er is, betoogt columnist Ronald Meijers.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 30 mrt 2015 | Ronald Meijers

De kunst van het vragen stellen - 9 juni 2015

Een ‘vraag’ is het krachtigste beïnvloedingswapen dat je hebt. Mensen die geraffineerd spelen met vragen, sturen hun... Lees meer »

Bas Haring over de betekenis van 'strategie'

Begreep Bas Haring de betekenis van het woord 'strategie' eigenlijk niet beter, toen hij wist dat hij het niet begreep? Ondanks... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 25 feb 2015 | Bas Haring

Zoek vandaag eens innovatief de weerstand op binnen je bedrijf

Organisaties moeten mensen koesteren die de prikkel voelen om risico’s of ideeën aan te dragen, schrijft Ronald Meijers. Na... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 24 feb 2015 | Ronald Meijers

Bob krijgt een lesje 'spelen met de klant'

Bob is divisiedirecteur bij een groot concern. Bob doet zijn best. Dit keer geeft Bob een lesje ‘spelen met de klant’. van... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 19 feb 2015 | bob de manager

Wat als een trouwe klant zich ontpopt tot terrorist?

Elk bedrijf wil trouwe klanten. Maar zelfs de trouwste klant kan omslaan in een radicaal of terrorist. Hoe is dat te voorkomen? Trouwe... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 17 feb 2015 | brein in bedrijf

7 tips om slim feedback te geven (en ontvangen)

Opbouwende kritiek kan wonderen doen voor het prestatieniveau van werknemers. 7 tips over het geven en ontvangen van feedback. #1. Geef... Lees meer »

Na het uitlekken van 'House of Cards'; 10 andere opvallende PR-stunts

Dat seizoen 3 van House of Cards 'per ongeluk' online kwam, was goede reclame. 10 ándere memorabele PR-stunts.  Het... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 12 feb 2015 | business

Bob leert waar harde feiten ophouden en fantasie begint

Bob is divisiedirecteur bij een groot concern. Bob doet zijn best. Dit keer leert hij waar harde feiten ophouden en fantasie begint. van... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 12 feb 2015 | bob de manager
Whitepapers
Meer whitepapers »
 
Volg MT op Facebook
X