5 succesfactoren voor versterking legitimiteit & reputatie [cases]

22 dec 2011  |   Frankwatching » Artikelen  |  
Steeds meer organisaties worstelen met de fundamentele vraag of ze nog wel relevant zijn voor hun klanten, voor de samenleving en voor andere stakeholders. De vraag voor de toekomst is niet: ‘Hoe word je de beste?’, maar: ‘Hoe doe je er toe als organisatie?’. Dit is deel 3 van een driedelige serie over het nieuwste thema op het snijvlak van strategie en communicatie: legitimiteit. In dit artike...
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over communicatie, strategie

Uit de jungle, klaar voor morgen

Klachten? Het Eindhovense PHC ontvangt ze graag. ‘Want als we die fixen, hebben we er een ambassadeur voor het leven bij.’... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 02 jul 2015 | best practices

Bob heeft ineens tijd om zich te laten coachen

Bob is directeur van een groot concern. Hij doet zijn best. Deze keer heeft hij ineens tijd om zich te laten coachen. VAN Bob AAN... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 02 jul 2015 | bob de manager

Dit zijn de 8 grootste klachten van werknemers over hun bazen

Effectieve leiders weten hoe mensen betrokken te houden. Waarom schort het dan nog steeds aan emotionele intelligentie onder onze... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 01 jul 2015 | leiderschap

6 tips om efficiënter te mailen

Wekelijks zijn we meerdere uren kwijt met het checken en beantwoorden van onze mail. Hoe dat efficiënter kan, lees je hier. E-mail... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 30 jun 2015 | business

Vier gadgets die je presentaties nóg beter maken

Een goede presentatie geven is en blijft een vak apart. Gelukkig staat ook hier de techniek klaar om je te helpen. Vier gadgets. (De... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 29 jun 2015 | business

Hoe je reputatie in een formule te vangen?

De factoren die je reputatie beïnvloeden, zijn te vangen in een formule, zegt Paul Hughes. Hij laat zien hoe het werkt. 'Het... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 26 jun 2015 | Paul Hughes

Vaker praten is gezond, maar liever niet te veel over jezelf

Praten is gezond en geeft mensen een goed gevoel. Stop dus met turen naar dat beeldscherm, knoop eens een gesprek aan. Uit onderzoek... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 26 jun 2015 | business

Bob buigt zich over het bijscholingsbeleid

Bob is directeur van een groot concern. Hij doet zijn best. Deze keer buigt hij zich over het bijscholingsbeleid. VAN Bob AAN Linda... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 25 jun 2015 | bob de manager

Zeven pr-nachtmerries nieuwe stijl

Blunders kunnen grote gevolgen hebben dankzij de razendsnelle verspreiding op sociale media. MT zet zeven pr-nachtmerries op een rij. Een... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 24 jun 2015 | MT500 van 2015

Bob ziet een grote verbouwing niet zitten

Bob is divisiedirecteur bij een groot concern. Hij doet zijn best. Deze keer wil Bob op het nippertje een diepte-investering... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 18 jun 2015 | management
 
Volg MT op Facebook
X