5 succesfactoren voor versterking legitimiteit & reputatie [cases]

22 dec 2011  |   Frankwatching » Artikelen  |  
Steeds meer organisaties worstelen met de fundamentele vraag of ze nog wel relevant zijn voor hun klanten, voor de samenleving en voor andere stakeholders. De vraag voor de toekomst is niet: ‘Hoe word je de beste?’, maar: ‘Hoe doe je er toe als organisatie?’. Dit is deel 3 van een driedelige serie over het nieuwste thema op het snijvlak van strategie en communicatie: legitimiteit. In dit artike...
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over communicatie, strategie

Netwerken: ze lijken techniek, maar ze zijn menselijk. Dit is waarom

Nu er overal netwerken zijn, moeten we die beter leren begrijpen. En dat blijft mensenwerk, ondanks de technologische opkomst. Een... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 24 jul 2015 | Paul Hughes

Opmerkelijk; Ziggo verwijdert PSV'ers uit reclame na klachten

Kijkers met oog voor detail zagen het al: Ziggo verwisselde in een reclame stilzwijgend PSV-spelers voor een paardenbloem. Hoe zit dat?... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 21 jul 2015 | nieuws

Kan deze website nog beter? Vertel het ons!

Wij werken aan verbetering van MT.nl. Daarbij kunnen we uw hulp goed gebruiken. De redactie van MT wil de website beter, duidelijker en... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 16 jul 2015 | management

Bob wil weten hoe het staat met de projectgroep tegen pesten

Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best. Deze keer wil hij weten hoe het met de projectgroep tegen pesten gaat.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 16 jul 2015 | bob de manager

Al wevende de wereld verbeteren

Verbeter de wereld, en begin met goed te communiceren. Kijk daarvoor eerst naar de essentie van wat je wil overbrengen. 'Wie wij... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 10 jul 2015 | Paul Hughes

Bob zwakt met moeite de boodschap van een ‘deskundige’ af

Bob is directeur van een groot concern. Hij doet zijn best. Deze keer kan hij met moeite de inktzwarte boodschap van een... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 09 jul 2015 | bob de manager

Target als doelwit van hackers, en nog 4 andere aanvallen

Alle firewalls ten spijt zijn grote bedrijven regelmatig slachtoffer van hackers. MT zet voor het thema Digital vijf beroemde aanvallen... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 09 jul 2015 | MT Digital 2015

Ceo's en sociale media: het kan dus wél (Opel bewijst het)

Veel ceo's zijn er niet op Twitter te vinden. Maar de hoogste baas van Opel wel. En dat hij 10.000 volgers heeft, laat hij dan ook... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 09 jul 2015 | leiderschap

Cybersecurity: eerst managementvraagstuk en dan pas techneutenkwestie

Cybersecurity is geen technisch vraagstuk meer. Nee, élke manager moet aan de slag met digitale veiligheid. Voorkomen lukt niet,... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 06 jul 2015 | MT Digital 2015

Uit de jungle, klaar voor morgen

Klachten? Het Eindhovense PHC ontvangt ze graag. ‘Want als we die fixen, hebben we er een ambassadeur voor het leven bij.’... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 02 jul 2015 | best practices
 
Volg MT op Facebook
X