5 succesfactoren voor versterking legitimiteit & reputatie [cases]

22 dec 2011  |   Frankwatching » Artikelen  |  
Steeds meer organisaties worstelen met de fundamentele vraag of ze nog wel relevant zijn voor hun klanten, voor de samenleving en voor andere stakeholders. De vraag voor de toekomst is niet: ‘Hoe word je de beste?’, maar: ‘Hoe doe je er toe als organisatie?’. Dit is deel 3 van een driedelige serie over het nieuwste thema op het snijvlak van strategie en communicatie: legitimiteit. In dit artike...
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over Communicatie, strategie

Wielrennen is doping voor het imago van je bedrijf

Niks geen lange termijn of sport duurzaam ondersteunen, bij wielrennen draait het bij sponsoring om quickwins.  Deze week werd... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 25 jul 2014 | business

Bob bereidt een meeting met commissarissen voor

Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best. In deze aflevering tonen commissarissen ineens interesse. VAN Bob AAN... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 24 jul 2014 | bob de manager

Het grootste bedrijf van Duitsland is onzijdig

Het land van Einstein, bratwurst, Beethoven en schlagers is vooral de bakermat van de auto. Maar smeren kunnen ze ook als de beste. ... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 21 jul 2014 | business

Microsoft snijdt diep in eigen vlees; Volkswagen wil Fiat

Plus: Voortbestaan Malaysia Airlines onzeker, boete SNS blijft en Pijper Media helpt Sanoma uit de brand. Elke dag presenteert MT de... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 18 jul 2014 | nieuws

Bob de manager leert zijn collega's kennen

Bob is divisiedirecteur bij een groot concern. Bob doet zijn best. In deze aflevering leert Bob zijn collega’s kennen. van Freek de... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 17 jul 2014 | bob de manager

Bob de manager maakt eindelijk zijn mailwisseling af

Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best, maar raakte zijn mails kwijt. Wim in 't Veld maakte deze Bob af.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 14 jul 2014 | bob de manager

Bob de manager maakt nog een keer zijn mailwisseling af

Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best, maar raakte zijn mails kwijt. Otto Knitel maakte deze Bob af. Bob de... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 14 jul 2014 | bob de manager

Hoe de tekening van een Apple Store uitgroeit tot merk

De Apple Store lukte het de winkelinrichting als een merk te erkennen. 'Dit kan het begin van een trend zijn.' Wat glas, veel wit... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 13 jul 2014 | business

Dominique Haijtema: 'Vrijheid is niets zonder gezondheid'

Je gezondheid is je grootste goed, zegt MT-hoofdredacteur Dominique Haijtema. Zonder gezonde mensen is er geen gezonde groei mogelijk.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 08 jul 2014 | Dominique Haijtema

Stop met analyseren, gebruik vaker de onderbuik

Intuïtie is feilloos beslissen op basis van ervaring en informatie. Je leert het gebruiken, door je vrouwelijke kant te ontwikkelen.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 08 jul 2014 | Ralph Freelink
 
Volg MT op Facebook
X