5 succesfactoren voor versterking legitimiteit & reputatie [cases]

22 dec 2011  |   Frankwatching » Artikelen  |  
Steeds meer organisaties worstelen met de fundamentele vraag of ze nog wel relevant zijn voor hun klanten, voor de samenleving en voor andere stakeholders. De vraag voor de toekomst is niet: ‘Hoe word je de beste?’, maar: ‘Hoe doe je er toe als organisatie?’. Dit is deel 3 van een driedelige serie over het nieuwste thema op het snijvlak van strategie en communicatie: legitimiteit. In dit artike...
Gegevens ontvanger
Naam ontvanger:
Email ontvanger:
Jouw gegevens
Naam:
Email:

Meer over Communicatie, strategie

Weg met Excel-management, het draait om persoonlijke betrokkenheid

In 2015 gaan we inzien dat fouten niet worden voorkomen door processen nog verder uiteen te rafelen en in Excel-sheets te vangen. Al een... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 27 jan 2015 | brein in bedrijf

Hoe haalbaar zijn de wilde ideeën van Elon Musk en Larry Page?

Grote technologiebedrijven hebben Grote Ideeën, maar zijn ze ook realistisch? 5 opvallende plannen bekeken. Afgelopen weekend... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 21 jan 2015 | home

2 zaken die van belang zijn om werkelijk succes te ervaren

Nu de goede voornemens naar de achtergrond verdwenen zijn, kan je jezelf een plezier doen met een nieuwe opdracht: anders handelen. Velen... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 21 jan 2015 | brein in bedrijf

Zakelijk gesprek? Gooi weg die angst, en vertel gerust op wie je stemt

Hoe vrij kun je zijn in een zakelijk gesprek? Héél vrij, zegt Wicher Schols. 'Vertel gerust op welke partij je stemt.... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 12 jan 2015 | business

Jezelf zijn begint met verschillen tussen mensen leren integreren

Na 8 stappen door het transformatiewiel kom je tot de kern; wie je echt bent. In deze laatste aflevering de reis van begin tot einde. Op... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 09 jan 2015 | Ralph Freelink

Waarom zakelijk succes begint met emotionele relaties

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Maar als we ons oordeel uitstellen blijkt het ook wel eens andersom te kunnen werken. Als... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 08 jan 2015 | Ronald Meijers

Wil jij overtuigender communiceren?

Wil je in je organisatie zaken voor elkaar krijgen, dan heb je impact en invloed nodig. Goede communicatie, het verwoorden en voelbaar... Lees meer »

Slideshow: Ken je ze nog? Deze tv-spotjes zijn/waren mateloos populair

Sommige commercials zitten zo goed in elkaar dat ze leuk zijn om naar te kijken. Wie deden het de afgelopen jaren goed? Een overzicht. We... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 30 dec 2014 | sales & marketing

Bob heeft het moeilijk met geïmproviseerd behoudbeleid

Bob is directeur bij een groot concern. Bob doet zijn best. Dit keer heeft hij het moeilijk met een stukje behoudbeleid. van Renate aan... Lees meer »
Bron:Mt.nl | 18 dec 2014 | bob de manager

6 tips voor een motiverende eindejaarsspeech

2015 nadert en daarmee ook de speeches om medewerkers te motiveren. Hoe dat je dat? 6 tips, feiten en inspirerende voorbeelden op rij.... Lees meer »
 
Volg MT op Facebook
X